چگونه درآمد کسب کنيم ؟

 



 طرح درآمد زایی


 


طرح بازاریابی ارجاعی  خدمات و کالا طرحی است


محدود از نظر تعداد افراد و پورسانت دهی تک سطح و مشارکت در فروش


به دو صورت ویزیت حضوری و بازاریابی اینترنتی و تبلیغ در فضای مجازی انجام میشود.


بدون هیچ سرمایه اولیه، بدون هیچ گونه خرید ، ... کار خود را آغاز کنید.


مشارکت از شما، سرمایه اولیه از ما


1- جشنواره #کلیک_مهربانی


در طرح بزرگ جمع سپاری و فرهنگ سازی ذکر و اطعام نیازمندان "هر ذکر یک دانه برنج"


دوستانی که مارا در این طرح عظیم کشوری جهت اطعام نیازمندان یاری می دهند و در گسترش این طرح همراه ما هستند جوایزی ارزنده به پاس قدردانی از همراهی دوستان به شرح زیر اهدا می شود.


هر 200 نصب اپلیکیشن رو گوشی تلفن همراه و دعوتشان به این طرح یک هدیه.


200 اول 1کارت رفاهی به ارزش   1.500.000 ریال


200 دوم 2کارت رفاهی    معادل 3.000.000 ریال


200 سوم 3کارت رفاهی   معادل 4.500.000 ریال


200 چهارم 5کارت رفاهی   معادل 7.500.000 ریال


200 پنجم 10کارت رفاهی   معادل 15.000.000 ریال


در مجموع 1000 نصب 21 کارت رفاهی معادل 31.500.000 ریال


مشارکت از شما، سرمایه اولیه از ما ، که با فروش این کارت ها سرمایه اولیه بابت راه اندازی کسب و کار خود را به دست می آورید.


 2- طرح خرید و فروش مستقیم   DIRECT SELLING


تهیه وعرضه محصولات همچون محصولات تزئینی ، مصرفی ، هدایای یادبود و تبلیغی و خدمات مورد نیاز خود از قبیل تبلیغات ، خدمات رفاهی ، سیستم های مدیریت روابط مشتری ، اپلیکیشن، ... به صورت مستقیم و با تخفیف 20-50% جهت مصرف شخصی و خانوادگی.


3-  طرح تخفیف مازاد مشترکین  DISCOUNT & DIRECT


مشترکین دنیای سبز و سلامت علاوه بر تخفیف موجود 20% حجم تجارت محصولات و خدمات را به عنوان تخفیف مازاد دریافت میکنند و این باعث می شود محصولات و خدمات را قیمت ویژه ای دریافت کنند .


 


4- طرح مشارکت در فروش DROPSHIPPING   


25% سود مشارکت در فروش کالا و خدمات  سامانه : مشاورین بدون هیچ هزینه ای و سرمایه ای می توانند بازاریابی محصولات و خدمات مجموعه را انجام دهند در فروش خود 25% سود مشارکت در فروش دریافت کنند.


به عنوان مثال محصولی را با تمامی تخفیف های مستقیم و مازاد به قیمت 1.200.000 ریال با 25% سود 1.500.000 ریال به فروش میرسانند.                                          1.200.000+25%=1.500.000


5-  طرح فروش گروهی مشاوران ارشد


مشاوران ارشد فروش امکان تهیه پکیج های کارت رفاهی گروهی بازاریابی را دارند که با افزایش مهارتشان در فروش ، میزان درآمدشان افزایش می یابد .


به عنوان مثال فروش متوسط روزانه  3 کارت در ماه 90 کارت رفاهی که می توانید با سرمایه اهدایی از طرح کلیک مهربانی  کارخود را شروع کنید.


تک فروشی 25% سود فروش هر کارت  300.000 ریال سود فروش


کد کاربري چيست ؟


کليه کاربران و اعضاي سامانه داراي کد اشتراک باشگاه مشتریان با عنوان کد کاربري ( شماره تلفن همراه فعال خود ) مي باشند.


اين کد مي تواند در مواقع نياز مانند نام کاربري نيز عمل کرده و در هنگام ورود به سامانه کاربر قادر است به جاي نام کاربري از کد کاربري خود استفاده نمايد.


کد کاربري چه کاربردي دارد ؟  همان طور که در بالا ذکر کرديم يکي از کاربردهاي کد کاربري استفاده به عنوان نام کاربري در هنگام ورود کاربران به پنل مي باشد


يکي ديگر از کاربردهاي کد کاربري در فرايند مشاوره و بازاریابی  است.


زماني که يک مشاورتبلیغاتی سامانه، شخصي را به عنوان کاربر به بازدید محصولات فروشگاه و خدمات دعوت نمايد، شخص دعوت شده بايد در زمان عضويت در باشگاه مشتریان DS کد کاربري مشاور يا همان شماره تلفن همراه وی را در محل مربوطه وارد کرده تا به عنوان مشتری دعوت شده توسط آن مشاور تبلیغاتی مشخص گردد .


 


 


لينک دعوت و معرفی به دوستان :


لينک دعوت از دوستان در واقع يک اتصال مستقيم به بخش عضويت در باشگاه مشتریان فروشگاه مي باشد.


مشاوران تبلیغاتی DS می توانند به عنوان يک مشاورتبلیغاتی لينک دعوت مختص به خود را به هر شخصي ارسال کنند. شخص مورد نظر با کليک بر روي لينک دعوت به طرح کلیک مهربانی  به صفحه ثبت نام مشاور تبلیغاتی وارد مي شود. در اينجا ديگر نيازي نيست که مشتری معرفی شده کد يا نام کاربري را به عنوان مشاور تبلیغاتی وارد نمايد سيستم به صورت خودکار وی  را به عنوان مشتری دعوت شده ثبت کرده و مشترک کافيست اطلاعات شخصي خود را براي ثبت نام وارد نمايد.


دعوت به فروشگاه DSVS


مشاور کيست ؟  مشترکین پس از ثبت نام در فروشگاه اينترنتي میتواند درخواست همکاری خود را به همراه مدارک و ضمانت نامه های لازم به موسسه ارسال کرده و پس از بررسی و تایید وارد مراحل آموزش و کارآموزی شود.


پس از اتمام دوره کارورزی آزمایشی می تواند هم به عنوان مشترک و نیز يک مشاورتبلیغاتی در امر مشارکت در فروش به فعاليت بپردازد.


مشاوره و مشارکت در فروش DSVS


ثبت درخواست همکاری به صورت آنلاین از طریق سامانه قابل انجام است. پس از ثبت نام میتوانید درخواست فعال سازی بازاریابی به همراه مدارک خود را ارسال کنید تا بررسی و تایید شود.


براي شروع بهتر از ابتدا بخش قوانین ومقررات را مطالعه نماييد.


مشترک کیست؟  هرگاه شخصي در هنگام ثبت نام، کد کاربري يکي از مشاوران تبلیغاتی را به عنوان کد مشاور ثبت نمايد، در واقع خود را به عنوان يکي ازمشتریان ارجاعی معرفی شده توسط آن مشاور به فروشگاه معرفی کرده است.


مزایا مشاوران تبلیغاتی  :


بعد از ثبت نام مشتری وخرید از فروشگاه به تناسب خريد انجام شده، سيستم نرم افزاري حسابرسی فروشگاه پورسانت مشارکت در فروش مشاور تبلیغاتی را به حساب اعتباري شخص مشاور اضافه مي کند.


ميزان پورسانت ها بر اساس هر کالا و خدمات دارای ضریب متفاوت است و درصدي از حجم تجارت (سود فروش کالا وخدمات) مي باشد.


کاربران محترم فروشگاه مي توانند ليست پورسانت هاي کسب شده را در پنل کاربري خود رويت نمايند.


درآمدی مستقیم از بازاریابی ، تبلیغات محصولات وخدمات در فضای دیجیتال و مجازی.



شرایط اعطای نمایندگی را از طریق راه های رتباطی ما جویا شوید.


 افرادی که از طرف نمایندگان شرکت از بین بازاریابان فعال انتخاب شده اند برای مدیریت و نظارت به کار بازاریاب ها و چارت سازمانی پیشنهادی ما برای سیستم اداری شما به شرح زیر می باشد.


استخدام و جذب نیرو های نمایندگی ها استان ها هیچ ارتباط استخدامی با سامانه ندارد.


مشترکین و مشارکت در کار نظارت و مدیریت دارند و درصدی از فروش نهایی به عنوان حق العمل دریافت میکنند.


نماینده :  با توجه به سابقه فعالیت انتخاب می شوند و در اصل بازرسان مجموعه میباشند که وظیفه چک کردن کارهای کل افراد اعم از بازاریابان و سوپروایزر ها را دارند.


طرح بازاریابی ارجاعی  خدمات و کالا طرحی است محدود از نظر تعداد افراد و پورسانت دهی تک سطح و به صورت دیجیتال مارکتینگ.



اعطای نمایندگی و عاملیت فروش با چارت سازمانی :


در هر منطقه جغرافیایی 5 الی 10 بازاریاب فعال هستند 


برای هر شهریک مدیر منطقه و هر استان یک نماینده انتخاب می شود که کلیه فعالیت های محدود زیر نظر و مدیریت وی انجام میشود.


به عنوان مثال استان تهران یک نماینده،تعدادی مدیر منطقه برای شهر و شهرهای اقماری(پرند،پردیس،رباط کریم،...) ،برای شهر تهران 22منطقه شهرداری  که مجموعه فعالیت را آغاز کند و نماینده مشاوره نماید.


در ایران 31 استان و حدود 1148 شهر داریم که هر شهر9منطقه جغرافیایی


شمال،شمالغرب،شمال شرق،مرکز،غرب،شرق،جنوب،جنوب غربی،جنوب شرقی


که به عبارتی  برای این تعداد شهر به تعدادی نماینده  برای پوشش 100% جمعیت 88 میلیون نفری و کلیه مشاغل و اصناف کشور نیاز داریم  و این فرصت محدود می باشد...


 


                                                                                                                                                                     با تشکر


                                                                                                                                                                                                                                      مدیریت سامانه