چگونه شبکه ای از مشتریان ايجاد کنيم؟

چگونه شبکه ای از مشتریان ايجاد کنيم؟


شما می توانید بدون هیچ سرمایه ای فروشگاه شخصی خود را داشته باشید ودرآمد کسب کنید..


علاوه براین که محصولات مصرفی شما وخدمات را با قیمت بسیارپایین وتخفیفات عالی دراختیار شما قرار میگیرد.


این امکان را دراختیار شما قرار میدهد که کسب و کار خانگی خود را ایجاد کنید.


انواع کسب درآمد


با ثبت نام کامل درجامعه مجازی فروش مستقیم از مزایای زیربهره مند میشوید


روش اول


تهیه محصولات مصرفی خانواده با تخفیف ویژه


کاهش هزینه خرید خانواده


روش دوم


مشاوره وفروش شخصی محصولات


معرفی وتبلیغات سایت به دیگران وارجاع افراد برای  خرید از سایت با لینک شما به عنوان بازاریاب  میتوانید 20% پورسانت تک سطحی  معرفی و بازاریابی دریافت کنید



 روش سوم 



 ارسال رزومه کاری وپس از پذیرش گذراندن دوره های اموزش واستخدام نیرویی فعال جهت فروش بسته های تبلیغات وکارتهای رفاهی  


جهت اطلاعات بیشتر از شرایط استخئام با نمایندگان فروش شهرستان ویا شرکت  تماس بگیرید...


قبل از هرگونه فعالیت ابتدا آموزش های خود را تکمیل نمایید.


در جشنواره کلیک مهربانی شرکت کنید.


هدایای خود را دریافت کنید و سرمایه اولیه خود را با فروش هدایا تامین کنید.


در دنیای سبز و سلامت برای آغاز فعالیت خود صرفا انرژی لازم دارید.


اگر طبق فاز های اجرای پروژه پیش بروید به صورت به موفقیت می رسید.


ابتدا یک سررسید تهیه کنید تا مراحل کاری خود را روزشمار ثبت نمایید.


جهت شروع جزوات فروش ، متن معرفی به اصناف ، متن ارائه کار و ... تهیه کنید.


در هر فاز کاتالوگ و بروشور مربوط به آن مرحله را تهیه نمایید.





 


 


متن زیر "طرح اقتصادی دنیای سبز و سلامت" می باشد سعی کنید با دقت هر خط را مطالعه کرده و مفهوم را درک نمایید. 



خط مشی پروژه 



 1)نوع صنعت : تجارت ارجاعی


  2)صنف : تبلیغات 


 3)نحوه توسعه : دیجیتال مارکتینگ و اپلیکیشن های موبایل


 4) دسته بندی : فرهنگسازی و آموزشی





 


 


فکر می کنید معیار های یه کسب و کار خوب تو این اوضاع اقتصادی چه چیزهایی باشد ، تا از نظر شما کسب و کار ایده آلی باشد؟



مثال:  سرمایه ؟ وقت و زمان ؟  درآمد؟  رو به رشد وقابل توسعه؟  تجارت جدید و نوین؟  بازنشستگی؟  امنیت شغلی؟



آیا ازاستارت آپ ها ومشاغل جدید ونوع و میزان درآمدهاشون چیزی شنیدید؟ اسنپ؟ تپسی؟ الوپیک؟ آیو؟ نماشا؟ تماشا؟ بقچه؟



این نوع تجارت جدید ملقب به استارت آپ ها ، تجارت های زود بازده هستند.



 اما با دوسال کارسخت روزانه 17-18ساعت کار و بعد از آن درآمدی فوق تصور ...



تمایل به همکاری در چنین کسب و کاری را دارید؟ پس تا پایان با ما همراه باشید.



تاریخچه :



 



این صنعت به نام رفرال بیزینس قدیمی ترین و پر قدرت ترین تجارت جهان می باشد .


 یعنی ارجاع(معرفی /پیشنهاد) یک مشتری به یک مرجع ( واحد عرضه کننده/صنف )  referral businessتجارت ارجاعی ،


مشابه این تعریف را خیلی جاهای دیگر شنیدید : شما میرید یک فیلم میبینید میایید به دوستتان  میگین برو اون فیلم را ببینید ...شما که سینما نداری، در واقع دوستتان را ارجاع دادین به یک مرجع به نام سینما ...


در مورد یک غذای خوب رستوران ، باشگاه ، غیره ... همین منواله ...


در عین حال تاثیر گذارترین نوع تبلیغات ،تبلیغات کلامی میباشد ، همه جای شهر بیلیورد نصب کنند که مثلا فلان فیلم خوبه ، یه جمله دوست شما کافیه که بگه اون فیلم نه، برو اون یکی فیلم را ببین . تاثیرش بیشتره ... درسته؟


مثال بارزش تو تفاوت فروش گوشی های آیفون  و ال جی که میبینید اپل تو ایران هیچ تبلیغی جز تبلیغ کلامی ندارد ...


این مدل تجاری به خاطر نبود امکانات قابلیت تجاری سازی بالایی نداشته است. البته تو 70  سال گذشته شیوه هایی ایجاد شد اما قدرت واقعی آن از حدود سال 2004 – 2005 با فراگیر شدن اینترنت در گوشی های موبایل و هوشمند سازی گوشی ها نمایان شد.


وصنعت تجارت ارجاعی با ابزار دیجیتال مارکتینگ شروع به رشد کرد.


UBER


شرکت هایی مثل اوبر از 2005 تا الان 68میلیون کاربر و 56کشور با تراکنش روزانه 50میلیون سفر /500میلیون دلار در روز و درآمد ثبتی 7میلیارد دلارسال 2016 ... (اسنپ و تپسی الگو برداری شده اوبر)


علی بابا ارجاع مشتری به تامین کنندگان بادرآمد ثبتی 1.2 تریلیون دلار 2012. کمپانی گروه علی بابا در سال ۱۹۹۹ در آپارتمان مدیر عامل امروز این شرکت " جک ما" در پکن افتتاح شد.


تو کشور خودمون هم شبیه اش را زیاد دیدیم. بامیلو، اسنپ،دیجی کالا ،الوپیک ... که بعد دوسال به 10ها میلیون نفر کاربر رسیدند و درآمدهای میلیاردی در روز دارند. که میتوانید با نرخ رشد هر نوع تجارت و صنعت دیگری مقایسه کنید...


الگو و مدل تجاری کسب وکار( بیزینس مدل) تمامی اینها شبیه هم هستند.


یک طرف معادله  مشتری و یک طرف دیگر ارائه دهنده محصول یا خدمت و یک کمپانی ارجاع دهنده به عنوان معرفی کننده.


مثال در تاکسی های اینترنتی یک طرف مسافران و طرف دیگه رانندگان ، کمپانی از معرفی صنف رانندگان و تاکسی ها به کاربران و ارجاع مسافر به تاکسی ها درصدی از تراکنش ها درآمد دارد.



در رستوران های اینترنتی یک طرف مشتری و طرف دیگه رستوران ها و فست فود ها، کمپانی از معرفی و تبلیغات صنف رستوران ها و فست فود ها به کاربران و ارجاع مشتری به آنها درصدی از تراکنش درآمد دارد.



یا مدل دیگه حالت اشتراکی که مثل تلویزیون ها ی اینترنتی (آیو ، فیلیمیو، ... ) مشترک روزانه 300 تومان هزینه اشتراک میپرازد و نامحدود فیلم میبیند ...



قدرت درآمد:



 



 مثال یک تاکسی اینترنتی الان تو شهر تهران 100.000 راننده داره که هرکدام بین 10 تا20سرویس در روز دارند (1میلیون سرویس) با حداقل کرایه 10.000تومانی . در مجموع میشه 100.000*10=1میلیون سفر معادل 10میلیارد تومان در روز 20درصد سود خالص معادل روزی 2میلیارد تومان ماهی 60میلیارد تومان.


 بعد از 2-3-4-5 سال... کدام تجارتی همچین سودآوری دارد؟ این فقط پتانسیل درآمدی یک شهر تهران است...


 حالا در کل کشور تجسم کنید چقدر درآمد دارند؟؟؟


این تازه پتانسیل درآمدی یک تجارت ارجاعی تک صنفی است با محدودیت یک صنف و محدودیت مشتریان آن صنف.


اما از طرف دیگر یک راننده (یا در مدل رستوران ها)  روزی 200.000تومان در روز درآمد دارد باید روزی 20% - 40.000 تومان پرداخت کند و اگر روزی 300 تومان درآمد باید60.000تومان کمسیون پرداخت کند مجموع حدودا  365روز میشود 14.600.000تومان حق اشتراک. حالا اگر طرحی بزارن که راننده مثلا  سالانه 1میلیون حق اشتراک بده و هرچقدر درآمد داشت مال خودش باشد و دیگر کمسیونی پرداخت نکند. کدوم را انتخاب میکرد؟؟؟


مدل درصدی در شروع برای کاربر خیلی جذابه ولی در بلند مدت اشتراکی به نفع کاربران می باشد...



قدرت رشد :



تو این سیستم ها میبینید مشتری راضی ،مشتری راضی جذب میکند و سرعت رشد بالایی دارد"شبکه ای از مشتریان راضی"


اولا به خاطر راحتی سیستم اپلیکیشن ها و دوما به دلیل سیستم تخفیفی که خدمات و محصولات قابل ارائه دارند .


سوما با ورود شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام و ...


چرا صنف تبلیغات ؟


حالا یک سوال ازتون دارم. اگر امکان تبلیغ روی اپلیکیشن تاکسی های اینترنتی را داشتید و با بازدید 10میلیونی با توجه به تعرفه میلیاردی تبلیغات تلویزیون وبازخورد 1میلیون بازدید یک کمپانی بزرگ چقدر حاضره پول پرداخت کند که فقط یک بار یا یک روز تبلیغاتش روی این اپلیکیشن ها باشد؟ 1میلیارد ؟ 10میلیارد ؟ 100 ؟


پس تعداد نصب و بازدید تعرفه تبلیغات را بالا میبرد... و نسبت کاملا مستقیم دارند.


حالا تاکسی های اینترنتی (رستورانها ) و درکل تجارت ارجاعی های تک صنفی با نیاز زیرساخت برای راه اندازی در شهرهای جدید، به عنوان مثال بستن قراردادها با تاکسی ها و مسافران و ... که خودش زمان بر است ، باز با این حال به 10میلیون نصب اپ و کاربر رسیده اند. یعنی اگر همچین موانعی نبود به تعداد خیلی بیشتر میرسیدند مثل سیستم های خدماتی که نیاز به زیر ساخت ندارند و در کمتر از 2سال  به عدد20میلیون نصب رسیده اند.


استارت آپ ها دو روش برای گسترش دارند .


 روش اول پیمانکاری و کنترات : با پروموتورها به همراه تبلیغات گسترده محیطی (بیلیورد) که حقوق روزانه و پروژه ای داده می شود و بعد از اجرا و راه اندازی قطع همکاری می شود. که این روش هزینه های زیاد تبلیغات داره که نیاز به جذب سرمایه دارد و بعد از راه اندازی، کمپانی ها فقط سود میکنند.


روش دوم مشارکت در گسترش فروش : در آن هر منطقه و هر شهر را یک تیم راه اندازی میکنند و بعد از راه اندازی درصدی از سود تراکنش های منطقه را دریافت میکنند.





 


 


جمع بندی:



 



پس تا اینجا متوجه شدیم صنعت رفرال بیزینس و دیجیتال مارکتینگ چه قدرت توسعه ای دارند و تبلیغات در این بستر چه درآمدی دارد و تعداد نصب چه مزایایی دارد . تمایل دارید در راه اندازی همچین کاری همکاری کنید؟



 حالا نیاز به یک ایده خاص داریم برای توسعه اپ در سطح کشور....



ما یک ایده خاص و متفاوت در قالب یک بازی فرهنگ سازی وآموزشی ساده داریم.



با سیستم کاملا روانشناسی شده مبنی بر تجارت روزنه ای و وابسته سازی با قابلیت توسعه نامحدود در سطح جهان



بازی کلش آف کلنز و بازی پو . انگری برد و... را بازی کردین؟ دیدین چقدر همه گیر شدند؟ هر کدام میلیاردها دلارها ارز از کشور خارج کردند.اینا سیستم وابسته سازی منفی دارند و از طرفی قسمت حمایتی مغز را درگیر میکنند.چرا که مغز انسان وقتی وارد یک مسیر به صورت ناخودآگاه می شود تا انتها ادامه میده مثل یک چلنج ذهنی . بازی نهنگ آبی را شنیدین؟



 


فرد مخاطب تو بازی"پو" از یک موجود نگهداری میکند و بهش غذا میدهد، از اون نگهداری و مراقبت میکند،حمام میبردتش،حمایتش میکند وبعداز یه مدت بهش عادت میکند و اون کاراکتر براش تبدیل به یک عضو خانواده اش میشود ... حالا بماند این بازی چه تاثیرات مخربی دارد و ...


ماهم از همان الگو استفاده کردیم. (اپ و توضیحات کلیک مهربانی ) با فرهنگ ایرانی اسلامی انفاق و حمایت


یه اپ ساده : پکیج های آموزش زبان لایتنر را دیدین ؟فلش کارت های کلمات زبان که آموزش با تکرار انجام میشود حدود 500.000 تومان قیمت دارند.


پکیج فلش کارت های جملات تاکیدی مثبت (من موفق هستم ،من خدای مهربان را دوست دارم ،...) که حدود 500.000 تومان


و تسبیح و ذکر شمار ادعیه و ذکرهای مذهبی که هر سه این موارد بر مبنای تکرار می باشد و اینکه وقتی شما این پکیج ها را می خرید فقط دارید آموزش می بینید و کار دیگه انجام نمیشود. کار انفرادی ایست. در صورتی که توصیه شده که فعالیتهای مثبت را گروهی انجام بدهیم.


دوم اینکه شما نمی تونید کارتهای خود را به دوستتون بدین چراکه دیگه خودتون ندارید.


سه اینکه مثلا آیا شما میدونید در طول سالهای قبل  چه تعداد ذکر تا امروز فرستادید؟ (تاریخچه  فعالیت)


شما هر سه پکیج (ذکر شمار، جملات مثبت، آموزش زبان)  که حدود یک میلیون تومان ارزش دارد را در اپلیکیشن رایگان در اختیار دارید با این امکان که میتونید برای تمام دوستانتان رایگان بفرستید و آنها هم استفاده کنند.یک اپ که همیشه و همه جا همراهتون هست .


نکته اینجاست که هر ذکر/کلمه زبان/جملات تاکیدی/ که شما داخل اپلیکیشن کلیک مهربانی تکرار میکنید تبدیل به یک برنج شده و داخل بشقاب می افتد. این دانه های برنج جمع میشوند هر5000 تا یه بشقاب و هر 10بشقاب یک کیلو برنج میشود که این برنج ها تبدیل به برنج واقعی می شوند و موسسه برنج ها را به نیازمندان اهدا میکند.یعنی شما همزمان هم آموزش می بینید یا دارید ثواب ذکر را می برید و هم تو طرح مردمی کلیک مهربانی و اطعام نیازمندان شرکت می کنید.


بعد این که این طرح اولین جمع سپاری (کراود سورسینگ) کشور با گسترش فرهنگ انفاق و اطعام نیازمندان که با مشارکت مردمی تا به حال بالغ بر 20 میلیون ذکر دسته جمعی داشتیم و روزانه نزدیک ده هزار نفر مشارکت داریم.خوب یک کار خیر دسته جمعی وگروهی است. مردم هم دوست دارند عضو یک کمپینگ و گروه باشند و در یه کار مثبت تاثیر گذار باشند.


که مشارکت فردی و گروهی را میبینند و بعد از یه مدت تبدیل به یک هویت میشود برای افراد که باافتخار در موردش صحبت میکنند و دوستانشان هم به این طرح دعوت میکنند.


نکته بعدی اینکه با استفاده از کمپینگ سوشیال مدیا (شبکه های اجتماعی) با طرح کارت حامی. "مثال چالش آب"


 به هر فرد یک کارت حامی با عکس و نام و نام خانوادگی فرد تحت عنوان " من .... حامی نیازمندان در این طرح شرکت کردم و شما را هم دعوت میکنم ... " با لینک دعوت از دوستان داده میشود که میتواند تو شبکه های اجتماعی شان بزارند و ازتمام  دوستان ، فامیل ، اقوام، همکارانش و تمام افراد جامعه به این طرح دعوت کنند ....


باتوجه به اینکه این اپ به دلیل سیستم حمایتی که داره وابستگی میارد و فرد اون رو پاک هیچ وقت نمیکند ...


همونطوری که میبینی سیستم به صورت خودرو شروع به رشد میکنه و پخش میشه بدون محدودیت زمانی و مکانی و مرزی با قابلیت جهانی شدن دارد (بحث صادرات تکنولوژی و فرهنگ)... به اضافه اینکه به مرور آپشن های جدید به سامانه اضافه میگردد... ما هزینه بیلبورد و تبلیغات را حذف کردیم و تبدیل به برنج کردیم خود مردم بیلبورد ما شدند.


حالافکر میکنین بخواهین  این لینک دعوت اپلیکیشن خودتان را روی گوشی 10-20-30 نفر خانواده و فامیل و همکاران و دوستان بفرستین نصب کنن چقدر طول میکشد؟ یا تو کانال ها  گروه ها بفرستی؟ 1 روز؟ 1ساعت؟


خوب... اول بحث گفتم ما اگه  10  میلیون نصب داشته باشیم چه نتایجی دارد.


تعداد نصب،برندینگ می آورد، اعتبار و اعتماد، و درنهایت درآمد ...


بنابراین ما برای 10میلیون نصب، 5میلیون نصب میخواهیم که برای گوشی 2-3 -5 نفر نصب کنند .چقدر زمان میبرد؟ 1روز.2روز.1هفته.1ماه؟


حالا برای 5میلیون نصب، 2.5 میلیون نفر میخواهیم که برای گوشی 2-3 نفر نصب کنند .


حالا برای 2.5میلیون نصب، 1.250.000 نصب میخواهیم که برای گوشی 2-3 نفر نصب کنند


حالا برای1.250.000 نصب، حدود 600.000نصب میخواهیم که برای گوشی 2-3 نفر نصب کنند


حالا برای.600.000 نصب، حدود 300.000نصب میخواهیم - برای.300.000 نصب، حدود 150.000نصب میخواهیم


برای.150.000 نصب، حدود 75.000 نصب میخواهیم  - برای.75.000 نصب، حدود38.000 نصب میخواهیم


برای.38.000 نصب، حدود 19.000 نصب میخواهیم  - برای.19.000 نصب، حدود10.000 نصب میخواهیم


برای.10.000 نصب، حدود 5.000 نصب میخواهیم  - برای. 5.000 نصب، 2500 نصب میخواهیم...


چقدر طول میکشد؟


یعنی ما اگه الان 2500 نصب داشته باشیم و هر مرحله 1ماه هم طول بکشه یک ساله تارگت را زدیم.


 دقت کنید نگفتیم 1 روز یک هفته گفتیم 1ماه طول بکشد.نگفتیم 10 نصب 100 نصب بلکه فقط 2-3 نصب. یه اپلیکیشن رایگان با این همه امکانات را رو گوشی 2-3نفر نصب کنند. به نظرتان شدنی هست؟؟؟    خوب ما الان 50.000نصب داریم ...


پس خیلی سریع به این عدد میرسیم.


حالا مشترکین وقتی این اپ را بسته و ازش خارج می شوند. تازه وارد اپ اصلی تبلیغات اصناف میشوند.خوب یه صنف چقدر حاضره پول بدهد که اینجا تبلیغاتش درج بشود؟ تو بک گراند این داستان با این تعداد بازدید؟ با این تعداد نصب؟ ...


 حالا اگر تعرفه تبلیغات بسیار پائین باشد در حد روزی 2-3 هزارتومان ، چند نفر حاضرند تو این اپ تبلیغات کنند و روزی چندتا آگهی می شود گرفت؟ سالی چندتا میشود؟


به سرعت تعداد مراکز و آگهی ها بالا میره با این امکان که تمام کاربران امکان ثبت آگهی تبلیغاتی خود را به صورت آنلاین دارند. فکر میکنید یک فرد به صورت جدی کار کند روزی چندتا آگهی میتواند بگیرد؟؟؟ پس جامعه مجازی  از مشاغل ایجاد می شود.


 مجموعه برای اینکه این فرد رشد بیشتری داشته باشد طرح جشنواره کلیک مهربانی را ایجاد کرده است تا افرادیکه درامر فرهنگسازی و گسترش این نرم افزار مشارکت میکنند شامل جوایزی ویژه گردند .


هر نصب اپ رایگان یک امتیاز – هر200 امتیاز یک هدیه


200نصب اول یک کارت رفاهی معادل ارزش ریالی 1.500.000 ریال


200نصب دوم دو کارت رفاهی معادل ارزش ریالی 3.000.000 ریال


200نصب سوم سه کارت رفاهی معادل ارزش ریالی 4.500.000 ریال


200نصب چهارم پنج کارت رفاهی معادل ارزش ریالی 7.500.000 ریال


200نصب پنجم ده کارت رفاهی معادل ارزش ریالی 15.000.000 ریال


1000 نصب در مجموع و بیست و یک کارت رفاهی معادل ارزش ریالی 31.500.000 ریال


که با این طرح اهداف فرهنگسازی زودتر محقق می شود و حتی میتوانند به افراد دیگری هم به طرح جشنواره کلیک مهربانی دعوت کنند.


با چه سرعت رشدی پیش میره و در نهایت به چه تعداد کاربر می رسیم؟


در اصل با این طرح سرمایه اولیه راه اندازی کسب و کار را به شما داده شده است. 



 



سامانه تبلیغی – رفاهی – ارجاعی کشوری


 



Business to Consumer B2C


حالا چه اتفاقی میافتد؟ ما اومدیم یه جامعه مجازی از مشاغل و اصناف درست کردیم که تبلیغات آنها را انجام میدیم با31 آپشن خاص. که تو آموزش های بعدی کامل خدمتتان  توضیح میدهیم .


اصناف در بخش اول تبلیغات میکنند و مشتری میگیرند و افزایش درآمد دارند.


Business-to-business   B2B


در بخش دوم از تمام مشاغل که عضو سامانه  میشوند و عضو یک خانواده بزرگ شده اند . میپرسیم چقدر تخفیف میتوانند برای باقی اعضاء سامانه قائل بشوند؟ هر کس یک درصدی عنوان میکنند و صاحبین مشاغل به هم دیگر مراجعه میکنند و هزینه هاشون را کاهش میدهند. ببینید مثلا یه پزشک تبلیغات کار خودش را میکند . خوب یه درآمدی دارد این درآمد را کجا خرج میکند؟ بین اصناف دیگر. مثلا ماهی 5م درآمد دارد میشود سالی 60م که همش خرج میشود. بتونه از باقی اصناف 20%تخفیف بگیرد میشود 12میلیون تومان. هم تبلیغ کرده و هم هزینه هاش را کاهش داده است. بازی دو سر برد اینجا را دقت نکردین، تو سیستم ارجاعی تاکسی های اینترنتی یه راننده نمیتونه به یه راننده دیگه مراجعه کنه.ولی اینجا اصناف به هم احتیاج دارند.فقط محدود به یک صنف و یک جامعه مشتری می باشد ولی دراینجا کل اصناف و کل افراد جامعه هدف هستند.


Consumer-to-business C2B


خوب به یک نفر میگوییم هم شغلتان را تبلیغ کنید و هم میتونی بروید از باقی اصناف تخفیف بگیرید.


به یکی دیگه پیشنهاد میدهیم.میگه من شغلی ندارم تو خونه کار میکنم. ما اولین سامانه تبلیغات مشاغل خانگی هستیم. حتی کالا و خدماتشون را میتونن تبلیغ کنن. کمک به اقتصاد خانواده ها


یه نفر میگه من اصلا شغلی ندارم و چیزی برای تبلیغ هم ندارم ولی میخوام عضو باشگاه شما باشم و از تخفیف های اصناف استفاده کنم .اون فرد هم میتواند مشترک و عضوباشگاه مشتریان ما بشه و از کلیه اصناف نامحدود تخفیف بگیرد .


تمامی مشترکین کارت رفاهی باشگاه مشتریان را دارند.


و میتونن نا محدود در دفعات مراجعه ، نامحدود در مبلغ  خرید، و نامحدود در تعداد همراهی که با خود میهمان میبرند از تخفیف های مراکز و اصناف استفاده کنند  و در کل هزینه های زندگیشون کاهش بدهند و کل اعضاء خانواده اشون تحت پوشش قرار میگیرند.(مثال جهت تفهیم موضوع)


حالا بخش جالب پروژه: یکی میاد میگه من نه واحد صنفی ام و نه فرد بلکه نماینده یک گروه،کارمندان،پرسنل یه شرکت ، ارگان یا سازمان هستم و برای کل اعضاء کارت رفاهی را میخواهیم. اینجا از قرارداد تک نفره خارج میشه و وارد قراردادهای ارگانی و سازمانی میشیم با تعداد بالا و درآمد فوق العاده که معمولا بخش رفاه اون سازمان طرف قرارداد می شود.حالا یا نقدی با تخفیف ویژه یا اقساط . مثال ....


در واقع تعداد مشترکین بالا میروند و برای مراکز مشتریان زیادی ارجاع داده می شود.


طرح چطور بود؟


حالا برای اینکه طرح در کل کشور و تمام اقشار جامعه با هر سطح مالی قابل دسترس باشد اشتراک سامانه را به حداقل ممکن برای هر فرد رساندیم . اشتراک هر فرد،واحدصنفی، خانواده روزانه 5.000 ریال معادل 500تومان می باشد که برای تمامی مردم کشور قابل دسترس هست .البته پکیج های تبلیغی و امکانات دیگر مثل طراحی سایت و اپ اختصاصی ، پنل های مشتری مداری سی آر ام، ربات های اینستاگرام  با تعرفه های دیگر هم داریم.


حالا ببینیم چقدر میتونیم درآمد داشته باشیم و با چه روشی...


برای جذب مشتری در هر مورد کارت های رفاهی و آگهی تبلیغاتی و امکانات دیگر تبلیغاتی متن توضیحات خاص داریم.


چراکه هر مشاور در هر مرحله پروژه تمرکز روی یک آپشن می باشد.


هر متن مشاوره تبلیغی  متوسط 5-10دقیقه زمان میبرد.یعنی در هر ساعت کار 5-10 مشاوره و ارائه کار انجام می شود.


یک مشاور تبلیغاتی 5الی 8ساعت در روز کار میکند.می تواند روزی حدودا 30 تا50 مشاوره انجام دهدو طبق آمارهای تجربی ما معمولا 20درصد به نتیجه منجر می شود یعنی روزی  6تا10 تا فروش که بخواهیم بدبینانه در نظربگیریم حتی با 10درصد موفقیت روزی 3تا 5فروش خواهد داشت. معادل ماهی 90 تا 150 فروش


ما محصولات و خدمات با پکیج های مختلف داریم از قیمت 49.000تومان تا 150-300-450-600-900-1500-2میلیون و 3میلیون و 5میلیون تومان .... برای یک مشاور تازه کار هر فروش معادل 20درصد پورسانت دارد


یعنی با حداقل  کارت رفاه خانواده /تبلیغات  قیمت150 روزی 5فروش درآمد روزانه 150.000 تومان ماهی  ت4.500.000


با اون بازدید و نصب و امکانات بالا که گفتم براتون؟


حالا ما بسته مشاوران حرفه ای هم داریم که مشاور امکان پیش خرد دارد و درآمدش را با همان میزان فعالیت چند برابر میکند.


 پک یک عددی سود فروش هر کارت 30.000 تومان درآمد با 5فروش روزی 150.000ت ماهی 4.500.000تومان درآمد


نظرتون چیه؟ با تکرار و مرور زمان مهارت فروش و تعداد فروش بالاتر هم میرود مشاوره های داریم روز 15ت20فروش دارندو یا فروش های گروهی به مجموعه ها، شرکت ها،...


این یکی از طرح های سود ده این بیزینس هست.


هر مشترک با تخفیف 30-50%محصولات و خدمات را ارزانتر تهیه میکند.


هر مشتری وفادار به علاوه بر تخفیف مشترکین 20درصد تخفیف مازاد دریافت میکند.


هر مشاور در صورت تمایل درخواست همکاری برای سامانه ارسال کرده و 20%کمسیون مشارکت در فروش دریافت میکند. از طریق ارسال لینک محصولات به صورت مجازی و بازاریابی به صورت شخصی که براتون توضیح دادیم.


جلسه اول مشاوره به پایان رسید در جلسه دوم در مورد نحوه اجرایی و میزان درآمد های دیگر سیستم صحبت میکنیم.


محصولات و خدمات - طرح کلیک مهربانی - پکیج های تبلیغاتی - کارت های رفاهی


 وخط های اختصاصی ، منشی ، نوبت دهی خودکار، CRM پنل پیامکی و کد - اپلیکیشن های اختصاصی دیساپز و سایت


ربات های اینستاگرام DS FOLLOW  محصولات ...


جلسه دوم مشاوره. نحوه اجرای کار و پروژه


هر شهر و هر منطقه یک پروژه اجرایی میباشد به عنوان مثال شهر مورد نظر با جمعیت 1میلیون 50-50%


پیر و جوان می شود 0.5میلیون نفر – دخترو پسر 250 هزار نفر .پس جامعه مورد نظر ما جمعیت 200 – 250هزارنفری است.


با توجه به اینکه هر نفر تاثیرگذاری روی  4نفری را دارد.


و اینکه هر فرد در روز توان مشاوره و نصب 100- 200 اپ را دارا می باشد.و در ماه 3000-6000 نصب و در سال 36000 – 72000 نصب


این پروژه با 10 نفر تیم مشاور در یک سال امکان پوشش سراسری کل شهر را دارا میباشد.


حال اینکه تو مسیر چقدر درآمد دارند و در سال بعد چه درآمدی خواهند داشت را خودتان حساب کنید.


حالا این پروژه بر مبنای جمع سپاری 7 فاز دارد در 7ماه


هر مشاور در هر فاز 2000 بروشور معرف اون مرحله با شماره تماس خودش و لینک معرفی و کیورکد شخصیش چاپ میکند.


با هر مشاوره یک نصب اپ و یک بروشور به فرد میدهد.


هر فرد برنامه روزانه خود را میداند روزانه 80-100 مشاوره /نصب/ دعوت ( جزوه کی؟کجاست؟چرا؟)


نکته: تمام مراحل در یک منطقه باید انجام شود تا با مراجعه های مجدد و پیگیری های بعدی مشتریان جدید بگیرند.(مراجعه به جزوه فروش)


 


به  عنوان مثال با یک تیم 10 نفره ماهانه 20.000 فرصت درآمد زایی ایجاد می شود که پتانسیل درآمدی بالایی دارد.